vrijdag 17 juli 2015

Cold Summer #2

Vorig jaar maakte ik ook een oufitpost waarin ik een outfit liet zien die geschikt was voor de iets koudere dagen, want geef toe, in Nederland is het niet altijd lekker zomers weer.

Voor dat artikel, klik hier.

Dit jaar leek het me een leuk idee om dat weer te doen! Dit keer ook met 2 soorten jassen die je erbij kan doen.
Zet vooral ook in de reacties wat jij graag draagt op wat koudere zomer dagen!

Alle foto's die je ziet zijn gemaakt door Julia met mijn Nikon Coolpix S3100.


Al eerste de outfit zelf (zonder jassen):





Crop top : Clockhouse by C&A
High Waisted Skinny Jeans : Topshop
Gympjes : Converse All Stars

Het eerste jasje:



Jasje : Mango

De tweede jas:



Jas : Scotch & Soda

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden en ook even op het linkje naar het artikel van vorig jaar klikken♥

Likes

Isa

Wat draag jij graag op wat koudere zomer dagen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten