dinsdag 1 juli 2014

Cold Summer

Het is nu officieel vastgelegd, de zomer van dit jaar is best koud en nat. Ik zat te denken, iedereen heeft nu natuurlijk al zomerkleding in huis, maar er zijn ook iets warmere kleding, die je aankan als het wat kouder is. Daarom bedacht ik deze outfit.


Zoals je ziet is deze foto erg vrolijk en zomers, dat zijn de rest ook. Net op het moment dat ik met Julia van Julia Loves af wou spreken, om foto's te maken, gebeurde dit: SUNSHINEEE! Let daar alsjeblieft, eventjes niet op. Denk maar gewoon dat het koud is.





Trui: Primark
Broek: H&M
Schoenen: Primark
Sokken: Primark
Ketting: Vintage
Strik: Six
Nagellak: Claires-Music Festival

De trui is erg dun en daardoor niet te warm, ook heb ik het vrolijk en zomers gehouden door de zomerse nagellak en de paar felle kleuren in de trui, schoenen en ketting. Dit koude weer is ook somber, dus ik heb er grijs en zwart in terug laten komen in de broek, trui en strik. De strik is ook wel weer zomers, omdat dat mooi sierlijk staat. Omdat de schoenen nogal laag zijn, heb ik gekozen voor ook lage sokjes in dezelfde kleur.
Dit is het resultaat van de hele uitwerking!

Dit is de review van de nagellak: Claires nagellak.

Ik hoop dat de zomer uiteindelijk nog warm wordt, maar ik denk dat je voor warmte beter naar het buitenland moet gaan. Jammer.

Likes

Isa

Wat trekken jullie aan als het buiten wat kouder is in de zomer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten