zondag 23 maart 2014

Claires nagellak

Hoi,
Laatst had ik een nagellakje van Claires gekocht. Ik heb nog nooit een nagellakje van hen gehad, dus ik was erg benieuwd naar de kwaliteit ervan.


Ik zal je eens wat zeggen, Claires nagellak heeft dus echt een hele goede kwaliteit! Je moet wel twee laagjes lakken, anders is hij een beetje doorzichtig. Maar toch na twee laagjes dekt hij vrij goed. Het toevallige is is dat hij dezelfde kleur heeft als de hartjes op mijn crop top van de Bershka. (Zie: "Shoplog - Bershka, Action, Scamm") Op de foto hierboven heb ik een paar laagjes op:
Basecoat - Essie, First base
Kleurnagellak - Claires, Music festival (nee joh ;P)
Topcoat - Essie, Good to go


Deze kleur heet 'Music festival' en is een beetje oranje-rozig. Een hele mooi kleur! Hij kost €2,99 en is dus van Claires eigenmerk.

Likes

Isa

Wat vinden jullie van de nagellak van Claires?

Leuke blogs om een keer een kijkje op te nemen:

1 opmerking: