zaterdag 11 juli 2015

EOS lipbalm Lemon Drop (with spf 15)

Laatst was ik met mijn moeder naar Düsseldorf, om een dagje te gaan shoppen. Bij de Douglas verkochten ze o.a. EOS lipbalm. Met veel enthousiasme kocht ik de gele versie om het te proberen en natuurlijk voor jullie te reviewen.


Wat me gelijk opviel in de winkel, was de goed aanwezige geur bij alle soorten. De citroen geur van Lemon Drop vond ik persoonlijk het zachtst en fijnst. Ook bevat hij spf 15 en is het ook een beetje een geur die muggen weg houdt: perfect for summer♥.


Zoals je ziet, waren mijn lippen eerst vrij droog en met veel lijntjes erin.
Nadat ik de lipbalm had aangebracht, waren mijn lippen gelijk veel zachter. De lijntjes waren minder zichtbaar en kon ik daarna ook andere lipproducten ook makkelijk aanbrengen.

Ik ben echt super tevreden over dit product. Van mij krijgt het een dikke 10. Hij verzorgd goed, geeft een mooie zachte glans en ruikt heel lekker.

EOS lipbalm Lemon Drop (with spf 15), o.a. te koop bij Douglas in Duitsland, €5,99

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad.♥

Likes

Isa

Welke geur/smaak is jullie favoriet bij EOS lipbalm?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten