zaterdag 9 mei 2015

Last Minute Moederdag cadeau!

We hebben het allemaal wel eens, zo druk dat we bijna geen tijd hebben voor het goed en nauwkeurig uitzoeken van cadeau's.
Aankomende zondag is het Moederdag en ik weet bijna wel zeker dat er nu nog mensen zijn die geen cadeau klaar hebben liggen. Vandaag help ik jullie daarbij.

Mijn moeder is zaterdag 9 mei jarig, dus mijn cadeau is bedoeld voor haar verjaardag(ik heb nog een appart cadeau voor moederdag).


Het is heel eenvoudig te maken, maar ziet er toch leuk uit.








Als eerste was ik thuis gewoon op zoek gegaan naar een leuk blaadje. Uiteindelijk heb ik er ééntje gescheurd uit mijn smashbook van de Hema (€4,95). Ik heb hiervan de zijkanten afgeknipt en er een lieve tekst opgeschreven (Tip: iedere moeder smelt als ze 'I love you' op een briefje zien staan). Vergeet het niet te doen met potlood! Dan kan je nog gummen als je iets verkeerd hebt geschreven.
Daarna heb ik de tekst nog een beetje opgevrolijkt door een rode gelpen met glitters, waardoor het er extra schattig uitziet.
Toen ik klaar was heb ik het papiertje opgerold, vastgeplakt met een plakbandje en er lint omgedaan.



Ik bij de Xenos dit schattige tasje gekocht (€0,35) en bij de Big Bazar deze shower gel van Nivea (€1,99).
Bij het uitzoeken van de shower gel heb ik vooral gekeken naar een rustgevend product met niet een al te sterke geur. Laat je moeder gewoon even relaxen met een zacht en rustig product.♥


Toen heb ik het tasje erbij gepakt en geprobeerd zo mooi mogelijk erop te schrijven (watervaste stift, €1,00 , Hema). Daarna heb ik alles erin gedaan en de hengels aan elkaar vastgemaakt met een plakbandje. Het hartje dat je naast 'Mama' ziet staan heb ik later nog lichtroze geschilderd, maar dat is volledig je eigen keuze.

Ik hoop dat jullie het een leuke last minute tip vonden en dat het nog snel even helpt met inspiratie voor morgen. Het is heel makkelijk te doen en vrij budget, wat ook mooi meegenomen is natuurlijk. Verder blijft het een leuk cadeautje dat er schattig uitziet.♥

Likes

Isa

Hebben jullie nog tips voor mensen die nu nog moeten beginnen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten