maandag 8 december 2014

Me, my life and I #3

December, Feestdagen en Gala

Eindelijk! Het is nu officieel de tijd van het jaar, december♥

december quote

Ik kijk hier al naar uit sinds augustus! Ik ben een echte einde-van-het-jaar-fanaat (bestaat dat?). Als het dan bijna herfst is sta ik letterlijk te springen en te juigen, nu het december is ga ik helemaal los! De gezellige feestdagen, de familiebezoekjes, het lekkere eten, de mooi aangeklede huizen en straten. Ik hou ervan!

Afgelopen vrijdag avond was het pakjesavond en de goedheiligman heeft mij flink verwend. Tijdens het uitpakken van cadeau's en het luisteren naar gedichtjes, heb ik mezelf lekker vol gegeten met chocoladeletters, pepernoten en andere hapjes. De chocoladeletter van dit jaar voor mij was geen I, maar een D. Sinterklaas vertelde mij dat de I op was en nu nou eenmaal mijn tweede naam Donna is, was er een goed alternatief gekozen.

Ik kijk heel erg uit naar de Kerst, leuke lichtjes, koude dagen(met hopelijk sneeuw!) en gezellige kertdiners. Aankomende vrijdag heb ik mijn schoolgala en ik heb uiteindelijk na lang zoeken de perfecte jurk+schoenen gevonden. De jurk is vrij basic in het zwart en de schoenen zijn zwarte pumps met banden over mijn voeten heen. Dat is omdat er anders geen schoen aan mijn voeten blijft zitten, ik heb hele smalle voeten en enkels en heel veel hakken/pumps vallen er gewoon vanaf als ik loop.

Laatst ben ik wezen shoppen met mijn moeder om de perfecte schoenen voor het gala te vinden. Ik heb ook nog een paar andere dingetjes gekocht, maar ik vind het niet de moeite waard voor een shoplog. Het is gewoon niet zoveel.

Als jullie graag willen zien wat ik van Sinterklaas heb gekregen of wat mijn gala outfit is, laat dat dan achter in de reacties of mail me(isalikes.blog@gmail.com)!

Ik wens jullie nog fijne feestdagen alvast een gezellig december♥

Likes

Isa

Verlangen jullie ook zoveel naar het einde van het jaar?

2 opmerkingen: