woensdag 31 december 2014

| 2014 |

Vandaag is de laatste dag van 2014, ik vond het een geweldig jaar waarin ik veel heb meegemaakt.

Ik vond het een leuk idee om alles even langs te gaan en de leukste dingen van afgelopen jaar op te noemen. So... here we goooo!

LONDON
Dit is natuurlijk niet te vergeten. In de meivakantie ben ik samen met mijn moeder, vader en zusje naar Londen gegaan voor een weekje. Ik was er daarvoor nog nooit geweest, dus dit was extra speciaal. Ik heb er veel dingen gezien, gelezen, meegemaakt en bewonderd. Ik denk dat dit de mooiste reis was die ik ooit heb gemaakt.♥

SURPRISE PARTY! (BIRTHDAY)
Zo lief was dat♥, toen mijn vriendinnen een surprise party voor me hadden geregeld! Blijkbaar waren ze er al weken van te voren mee bezig, was er zelfs een app-groep aangemaakt en hadden ze het er zelfs over als ik erbij was. Al die tijd had ik niks door. Het was echt super en ik ben ook super blij met zulke vriendinnen die dat voor me doen♥.

ONE DIRECTION CONCERT | WHERE WE ARE TOUR
Nog steeds als ik eraan terug denk voel ik me helemaal blij en kan ik het nog steeds niet geloven dat ik ze heb gezien. Ik weet nog dat ik steeds hardop zei: ''Die kleine poppetjes in de verte zijn ze echt... HET ZIJN ZE ECHT!'', natuurlijk met veel gegil en geschreeuw tussendoor.
Soms voel ik me een klein beetje raar. Laatst keek ik naar de uitzending van RTL Late Night dat helemaal over hun ging en waar ze zelf bij waren. Terwijl ik het keek, voelde ik me weer helemaal blij. Ze waren gewoon een paar dagen ervoor in het zelfde land als ik!
Ook kijk ik nog vaak de foto's en filmpjes terug die ik gemaakt heb tijdens het concert, telkens moet ik lachen als ik hoor hoe vals ik meezong.
Natuurlijk klinkt dit voor niet-Directioners een beetje gek, maar ik wou het even delen :).

ZOMERVAKANTIE
Deze zomervakantie ben ik op vakantie geweest naar Italië, ondanks dat we alleen de eerste week mooi weer hadden en verder niet. Ik heb er 2 super leuke vakantievriendinnen aan over gehouden en super leuke dingen gedaan (onder andere sneeuwballen gooien met eeuwige sneeuw terwijl ik in zomerkleding sta).

BRIDGE TO LIBERATION EXPERIENCE
Het was dit jaar 70 jaar geleden dat de Slag Om Arnhem was, dit werd groots gevierd. Er werd een verhaal verteld uit de ogen van een klein meisje in die tijd en tussendoor werd er muziek gespeeld en gezongen door Dotan, Gers Pardoel, Douwe Bob en Het Gelders Orkest. Ik vond het vooral erg mooi toen Dotan ging zingen, hij zong het liedje 'Home', wat helemaal met na de oorlog te maken had.
In 1 woord: ontroerend.

SNEEUW!
Eindelijk! Sinds tijden heeft het weer gesneeuwd in Nederland! Ik was helemaal blij en vanwege de hoeveelheid sneeuw en de gladheid moest ik zelfs mijn snowboots na lange tijd weer uit de kast pakken.

Dit waren een paar super leuke dingen die ik dit jaar heb gedaan. Misschien ben ik wat vergeten, maar volgens mij was dit het.

Ik wil iedereen bedanken voor dit super leuke jaar! Laten we hopen dat 2015 nog beter wordt!

Likes

Isa

Op een schaal van 1 tot 10, welk cijfer geven jullie 2014?

1 opmerking:

  1. Ik geef het een 9 denk ik. Was gezelli vandaag in de stad. Luf joe! X Juul

    BeantwoordenVerwijderen