vrijdag 31 oktober 2014

Throwback Instagram #1

Ten eerste wil ik even sorry zeggen. Ik ben heel lang niet online geweest en daar heb ik echt een standaard rede voor. Ik had druk, vooral met school. Ik heb elke week wel minstens 2 toetsen en daarnaast heb ik ook nog normaal huiswerk. Dit neemt veel tijd van mij in beslag en daardoor heb ik minder tijd voor mijn blog en YouTube-kanaal.

But I'm back in business! Vandaag kwam ik thuis van school en had ik mezelf voorgenomen iets met mijn blog te doen. Ik zocht inspiratie op Instagram en toen wist ik het! Het leek me super leuk om terug te blikken op mijn oude Instagram-activiteiten en dat met jullie te delen. Dus dat ik wat ik vandaag ga doen.


12 januari 2013
Tadaaa! Mijn allereerste foto ooit geplaatst op Instagram!


13 januari 2013
Geen commentaar, ik denk dat ik toen per se iets wou posten.


13 januari 2013
Awh! Scarlet is echt de liefste hond die ik ken ♥.


13 januari 2013
Mjummie! Frietjes.


14 januari 2013
En hier staat Scarlet alweer op de foto, maar nu knaggend op een botje.

Dat was het dan alweer, ik ben benieuwd wat vinden.

Likes

Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten