woensdag 8 oktober 2014

Primark Arnhem | Shoplog

Jeejj! Er is een nieuwe Primark in Nederland! Namelijk in Arnhem! En laat dat nou de stad zijn waar ik woon. Ik ging erheen samen met 3 vriendinnen en natuurlijk heb ik ook wat gekocht.
(Ik doe vandaag een fotoshoplog, omdat ik daar zin in had)



Als eerste heb ik twee oogpotloden met bijhoorende puntenslijper gekocht. De potloden hebben geen namen maar wel mooie kleuren. Het zijn allebei lichte kleuren en ik vind ze erg mooi voor op bijvoorbeeld mijn onderste waterlijn. Ze kosten €1,50.


Ook heb ik een geurkaars gekocht. Ik was op zoek naar een lekkere geurkaars voor deze winter en de kleur van deze geurkaars sprak me erg aan. Hij heet 'Warm Winter Berry' en ruikt heerlijk! Ik heb hem toevallig nu aanstaan terwijl ik dit typ en de lichte subtiele wintergeur die ervan komt is super. Hij heeft 10 branduren (ik heb een mini) en kost maar €1,-.


Dit is iets wat ik echt al heel lang wou! Een batman-tshirt. In veel winkels zie ik er wel 1, maar die vind ik dat net niet leuk genoeg. Toen ik deze zag hangen was ik verkocht, Hij is zo leuk! Ook is hij lekker zacht en zit hij fijn. Hij kost €8,-.


Zoals sommigen van jullie misschien al weten, ben een ik een super grote fan van One Direction. En ja hoor, Primark heeft ook One Direction-tshirts. Ik ben uiteindelijk voor deze gegaan, omdat deze ook best draagbaar is naar school toe en deze zit het lekkerst. Hij kost €10,-.
Trouwens, sorry Zayn dat je net niet op de foto staat, het lukte me niet om je in beeld te krijgen.


Dit is denk ik mijn favoriet, als ik moet kiezen tussen de dingen die ik heb gekocht. Dit zijn Cosy Socks met schattige vosjes erop. De oortjes steken uit, wat ze nog schattiger maakt. Ze voelen super zacht aan als je ze aanhebt en je glijdt er ook niet zomaar op uit. Waar ik blij mee ben, want dat had ik wel een beetje gedacht. In ieder geval, deze super schattige Cosy Socks kosten €2,50.


Altijd handig, kleerhangers. Ik had ze nodig, want ik heb laatst een kleerhanger gebroken. Oeps! Ze kosten €2,20.


Alvast voorbereidend op de kerst, heb ik dit gezellige en schattige kussentje gekocht. Hij is niet heel groot, maar dat maakt me niks uit. Hij kost €6,- en is wasbaar, je kan namelijk aan de achterkant een ritsje opendoen om even de vulling eruit te halen om hem te gaan wassen. Handig!


And last, but not least: Deze schattige, kerstige kruik. Dit is een rendier met daarin een minikruik die je kan vullen met heet water,  heerlijk voor de koude dagen en vooral tijdens kerst. Deze kruik kost €6,-.

Dat was het dan alweer, ik hoop dat jullie hier iets aan hebben gehad.

Likes

Isa

Zijn jullie al in de nieuwe Primark geweest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten