maandag 8 september 2014

Me, my life and I #2

Het heeft lang geduurd, maar hier is 'ie weer: Me, my life and I!! Wat heb ik het gemist om even rustig een personal update te schrijven. Hier heb ik heel lang geen tijd voor gehad.

Op dit moment gaat het heel goed met me, ik voel me goed heb niets ernstigs meegemaakt. School is nu al een tijdje begonnen en ik begin nu echt te merken dat VWO3 best druk is. Niet dat er zoveel mensen VWO3 doen(integendeel, wij zijn de enigste klas met 21 leerlingen), maar qua huiswerk enzo is het druk. Ook hebben we veel uren, op maandag hebben we 1/8, dinsdag 1/7, woensdag 2/8, donderdag 1/7 en vrijdag 2.8. Voor mijn doen zijn dit best veel uren, vorig jaar hadden we elke dag 1/7. Daarnaast krijgen we dus ook meer huiswerk dan vorig jaar, wat inhoud dat we iets minder vrije tijd hebben. Gelukkig kan ik alles goed inplannen en komt alles goed uit.

Vandaag ben ik vrij en ga ik samen met een vriendin naar een groot stadspark hier in Arnhem, het Sonsbeekpark. Hier gaat zij mij filmen voor een lookbook. Het gaat nog wel lang duren voordat hij online komt, mijn computer kan al die filmpjes niet meer zo goed aan dus moet ik daar eerst een even een oplossing voor vinden. In ieder geval wordt het een lookbook voor de wat koudere dagen die er nu aankomen.

Nog een nieuwtje: binnenkort ga ik samen met een paar andere meiden een blog opstarten. Onder andere Julia van Juultjuh gaat hieraan meehelpen, maar meer zeg ik niet. Wacht maar gewoon af tot ik iets aankondig.

Ik zit nu te denken, ik kan ook gewoon gaan filmen met m'n mobiel, maar ik weet niet wat jullie hiervan gaan vinden. Zet dit even in de reacties, want het lijkt me wel een stuk makkelijker werken omdat ik dan gelijk vanaf daar kan uploaden. De lookbook die ik vandaag ga filmen gaat wel gewoon via m'n camera.

Dat was het alweer voor deze keer. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en nog een fijne dag, ik heb vandaag studiedag dus vrij. :)

Likes

Isa

Wat vinden jullie van personal updates?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten