zondag 7 september 2014

Kiko nail lacquer 330

Zoals jullie laatst in mijn shoplog over Italië hebben kunnen zien, heb ik daar mijn allereerste Kiko product gekocht. Het is een super leuk nagellakje en natuurlijk review ik hem even.



De verpakking vind ik er mooi. Het glazen flesje en de matte dop staan er chic en de witte letters vind ik ook leuk. Het is wel een erg standaard verpakking, maar des al niet te min is het wel mooi.


Zoals je zit kun je de achterkant openvouwen en dan zie je alle ingrediënten. Handig bedacht voor een product met een kleine verpakking en veel ingrediënten.

Het is de kleur 330. Jammer dat het product geen naam heeft, dat zou het echt opfleuren!


Hierboven heb ik 1 laagje op, hij dekt nu nog niet helemaal super. Ik ga kijken wat hij doet met 2 laagjes.


Hierboven heb ik 2 laagjes op, nu dekt hij wel super mooi! Het is een prachtige, felle, lila-kleur die goed draagbaar is. Hij laat gelijk je handen een stuk bruiner lijken, wat na de zomervakantie wel fijn is om iets langer bruin te blijven. Verder lakt hij is super fijn en wordt hij niet streperig bij het 2de laagje. Het is zeker een aanrader, vooral als je naar de prijs kijkt in vergelijking met de kwaliteit.


Kiko nail lacquer 330 €1,90

Likes

Isa


Hebben jullie ervaring met de nagellak van Kiko?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten