zondag 10 augustus 2014

Essence Studio Nials Moisturizing Cuticle Cream

Als je terug komt van vakantie is het toch altijd lastig om weer in je normale ritme te komen, daar heb ik ook last van. Vandaar dat artikels ook niet zo snel online komen, omdat ik nu minder eraan denk om er een te schrijven. Toch is het vandaag weer eens zover en laat ik jullie dit product zien van Essence:


Dit is echt een product met een hele lange naam en als Essence daar zoveel energie in heeft gestoken, wil ik wel eens weten hoe het product zelf is. Ik kreeg hem aangeraden van een vriendin, die was er helemaal verliefd op en ik was benieuwd waarom.

Toen ik hem in Kruidvat zag liggen, vond ik hem er schattig uitzien. Mooi koraalkleurig gemengd met lichtroze, ook is de dop gemaakt van plastic en het potje zelf van glas. Het zag er goed verzorgt uit en makkelijke draaidop. De verpakking vind ik erg fijn.


Ik draaide de dop van het potje en gelijk rook ik al de lekkere citrus-geur. Ik weet niet of jullie Oasis kennen(dit is een merk van drinken), maar de geur doet me ook denken aan de tropical versie van Oasis. Super lekker! Op de camera komt hij over als een perzik-kleur, maar in het echt is het een lichtroze-kleur. Het is een zachte en frisse substantie die makkelijk over je nagelriemen heen glijd. Ik heb van mezelf best snel van die velletjes rond m'n nagels en met deze crème verdwijnen ze als sneeuw voor de zon! Je hebt er maar heel weinig voor nodig per nagel, waardoor je er heel lang mee kan doen. Ik gebruik hem sinds kort in m'n nagel routine. Eens in de twee weken knip, vijl, reinig en verzorg ik mijn nagels. Dit product behoort dan tot de verzorging.

Zo'n nagelroutine is trouwens een echte aanrader, ik merk dat mijn nagels er flink van opknappen. Je moet voor jezelf kiezen hoe vaak je het doet, je moet het gewoon uitproberen en dan kijken wat het beste voor jou is. Voor mij is eens in de twee weken goed, want ik heb er sterke nagels, die wel snel groeien en droog worden.


Hierboven nog even de onderkant van het potje, omdat sommige mensen dat fijn vinden om even te zien.

Dan was dat alweer mijn review, ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie misschien ook iets gaan doen met die nagelroutine.

Likes

Isa

Wat vinden jullie een fijn nagelproduct? Het mag alles zijn, nagelriemcrème, handcrème, nagellak, vijlen, knipschaartjes, knokkelcrème, etc.

1 opmerking: