zondag 24 augustus 2014

Essence I ღ STAGE eyeshadow base

Soms vraag ik mezelf af: ''Waarom review ik zoveel producten?'' en eigenlijk weet ik daar al het antwoord op. Als er van alle producten die er zijn, reviews zijn, van meerdere mensen, dan krijgen andere een betere indruk van een product en zo helpen we anderen om geen miskoop te doen. Daarom review ik vandaag deze oogschaduw basis van Essence, een musthave in beautyland, maar waar ik niet helemaal tevreden over ben.


Op de foto lijkt hij in de verpakking meer oranje dan dat hij in het echt is in de verpakking.
Ik vind de 'I love stage'-letters op de verpakking erg leuk! Het is er eigenlijk gewoon 'op geveegd'. Verder vind ik het jammer dat er plakband resten achter blijven, vanwege het afsluiten van de dop met plakband. Er zit 4 ml in, wat weinig klinkt, maar veel is voor oogschaduwbasis.



Oogschaduwbasis geswatcht - oogschaduwbasis uitgesmeerd

Zoals je op mijn arm kan zien, werd de plek waar ik het uitgesmeerd een beetje oranje. Op mijn ogen is dat nog erger, vandaar dat ik in het begin zei dat ik er niet helemaal tevreden over ben. Hij maakt alles super oranje bij mijn ogen en dat vind ik erg jammer. Als je oogschaduw opdoet, verdwijnt er een groot deel van de oranje kleur, maar plekjes die je wel hebt ingesmeerd, maar waar je geen oogschaduw hebt aangebracht blijven oranje. Je moet daarom echt goed opletten waar je het aanbrengt!

De sponsaplicator werkt fijn en handig met het aanbrengen en je kan er heel precies mee zijn.

Oogschaduw is wel heel erg makkelijk aan te brengen eroverheen en de oogschaduw blijft ook echt heel lang zijn! In dat opzicht is het zeker een aanrader, want een goede budget oogschaduwbasis kan altijd van pas komen.

Essence I ღ STAGE eyeschadow base €2,59

Likes

Isa

Wat is jullie mening over deze oogschaduwbasis van Essence?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten