dinsdag 19 augustus 2014

Dagje Utrecht


Gister ben ik met Julia van Juultjuh een dagje naar Utrecht geweest. Omdat ik er zelf nog nooit was geweest en vele van jullie misschien ook niet, wou ik vandaag vertellen hoe ik het vond in Utrecht.

-
Onze dag in Utrecht begon bij het treinstation. Toen we daar aankwamen, moesten we eerst Hoog Catharijne door. Hoog Catharijne is een winkelcentrum dat aan het centraal station vast zit. We kwamen heel vroeg aan! Om ongeveer 10 voor 10 's ochtends. Natuurlijk was een groot deel van de winkels dicht. De meesten gingen pas rond 11 uur open en sommige zelfs om 12 uur. Ook regende het eerst heel hard, dus zijn we in een cafeetje wat gaan drinken. Het heet Mockamore en ligt tegenover een H&M.

Uiteindelijk stopte het met regenen en zijn we vanuit dat cafeetje, gelijk H&M binnen gelopen. Die was net open en we waren de eerste klanten van de dag. Er waren veel leuke dingen maar ik heb daar niks gekocht. Daarna zijn we naar Monki gegaan, ook weer leuke dingen gezien maar niks gekocht. Ik had een kaart uitgeprint van Utrecht en zo hebben we onze weg gevonden richting de grachten. Daar hebben we nog flink rondgewandeld en geshopt (ik heb niet veel gekocht, dus ik ga ook geen shoplog opnemem). Bij die grachten was nog een H&M en daar heb ik 2 t-shirts gekocht. Gewoon van die basics (die ik niet zag hangen bij een andere H&M waar we zijn geweest).

Verder zijn we nog langs de domtoren geweest en zijn we langs nog meer straten gelopen. Het was een super leuke dag! Alleen jammer dat het vaak regende tussendoor.

Ik raad Utrecht zeker aan om naartoe te gaan, zelfs als het regent.

Likes

Isa

Zijn jullie ooit in Utrecht geweest? Was het leuk daar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten