zondag 24 augustus 2014

#Back2School - Back to school TAG

Ik ben er allemaal een beetje laat bij, maar ik beloof jullie dat ik volgend jaar zeker eerder ga beginnen met back to school. I promiss! Ik heb laatst een hele leuke video opgenomen, maar door vele technische probleempjes is deze nog steeds niet online. Om jullie niet zonder back to school achter te laten van mij, doe ik vandaag de Back to school TAG :-D. Eigenlijk super leuk, want ik heb al heel lang geen TAG gedaan! In ieder geval veel leesplezier en  ik hoop nog zo snel mogelijk de video online te zetten.

Ik heb trouwens deze TAG van Julia van Juultjuh, maar die heeft hem weer van Sabrina van alwaysxbeyourself.

Naar welke klas ga je?
3 vwo, ik weet nog niet precies de naam van mijn klas.

Meest en minst favoriete ding aan school?
Meest favoriete ding: Ik denk dat ik mijn vriendinnen dagelijks zie en het leren. Ik weet niet waarom, maar als ik leer word ik happy.
Minst favoriete ding: Het sjouwen met een zware tas en je een toets terugkrijgen en ontdekken dat het een onvoldoende is. (plus sommige leraren en leraressen natuurlijk)

Wanneer moet je weer naar school?
Ik weet dat ik hier heel veel mensen mee ga pesten, maar aankomend maandag(morgen dus) ben ik nog vrij! Dinsdag moet ik mijn boeken ophalen en woensdag is mijn eerste echte lesdag. Ik heb er best veel zin, omdat je dan meer regelmaat hebt en je natuurlijk al je vriendinnen weer ziet.

Hoe laat word je wakker?
Ik word om 6:30 wakker en om 6:40 sta ik onder de douche. Om 7:00 ga ik ontbijten, om 7:40 doe ik mijn make-up en poets ik mijn tanden enzo en om 8:05 belt Julia aan om weg te gaan

Hoe lang doe je erover om je klaar te maken voor school?
Zoals je ziet ongeveer anderhalf uur.

Waar heb je zin in?
Op dit moment? IJSKOFFIEEEEE!!
Haha, ik snap ook wel dat ze bedoelen op school. Ik heb zin om mijn vriendinnen weer te zien en om regelmaat te krijgen.

Waar koop jij je schoolspullen?
Ik heb mijn schoolspullen al gekocht, maar ik heb ze gekocht bij Hema+V&D+Action. Alles wat ik niet heb, maak ik zelf.

Musthaves voor school?
Grappig! Het filmpje dat waar ik het over had in het begin, heet Schoolbag musthaves.
Maar wat ik echt belangrijk vind om mee te nemen is een agenda en een etui. Als je die niet hebt, kom je echt een schooldag niet door! (Ervaringsdeskundige hier!!)

Wat is jou beste tip voor school?
Wees het hele jaar door geconcentreerd. Ik weet het, het klinkt lastig en eerst dacht ik zelf ook dat het niet mogelijk was. Ik kon het ook gewoon niet! Maar vorig jaar heb ik het geprobeerd en het is me gelukt! Blijf gewoon in jezelf geloven en dan komt dat concentreren op school vanzelf wel.

Ik wens iedereen heel veel sterkte aankomend schooljaar en zet hem op! You go girl!

Likes

Isa

Wat is JOU beste tip voor school?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten