zaterdag 5 juli 2014

Zelf Tumblr Quotes maken


Er heeft nog nooit eerder een DIY op mijn blog gestaan, dus dit is een feestje waard! Ik zag heel vaak zelfgemaakte tumblr dingen voorbijkomen en ik vond het tijd dat ik mijn creatieve tumblr-ideeën het werk liet doen.


Benodigdheden:
- Fotolijstje
- Pen
- Schaar
- Papier
- Een versiersel
- Kleurpotloden
- Normaal grijs potlood

Stap 1:


Haal de achterkant uit je fotolijst en trek hem over op het papier.

Stap 2:


Knip je net getekende vorm uit.

Stap 3:


Pak je fotolijstje en zorg dat de achterkant en het glas er niet meer in zit. Leg je papiertje erin en draai voorzichtig het fotolijstje om, zodat het papiertje er niet uit valt. Nu kan je in alle rust je quote opschrijven en je tekeningetjes maken zonder dat je bang hoeft te zijn dat de tekst onder de rand komt.

Stap 4:


Haal het papiertje weer uit je fotolijstje en stop het glas er weer in, daarna het papiertje, daarna de achterkant. Voilá! Nu nog even ergens mooi neerzetten en je bent helemaal ready!

Ik hoop dat jullie mijn eerste DIY leuk vonden. Als jullie nog tips of suggesties hebben, zet die dan in de reacties of mail naar: isalikes.blog@gmail.com

Likes

Isa

Hebben jullie deze DIY ook zelf gemaakt? Zo ja, gebruik dan de hashtag: #DIYwithIsa

PS: Succes iedereen met de wedstrijd van vandaag: Nederland-Costa Rica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten