donderdag 10 juli 2014

Reading on my summer vacation


Speciaal omdat het is aangevraagd, tips welke boeken en tijdschriften leuk zijn om te lezen. Ik zal ze allemaal zorgvuldig aan jullie vertellen en misschien gaan jullie ze zelf dan ook meenemen op vakantie.

Van links naar rechts:

Meiden Magazine Nummer 7-2014
Ik heb een abonnement op de Meiden Magazine, dus deze krijg ik standaard binnen. Ik heb hem natuurlijk gelijk door zitten bladeren en dit nummer is zo zomers! Vol met zomerse tips, verhalen, fashion, beauty, DIY's en nog veel meer! Omdat het natuurlijk gewoon een magazine is en dus vrij dun is, zou ik hem niet alleen kopen maar samen met andere magazines en zomerboeken enzo.


Meiden Magazine Zomerboek 2014
De zomerboeken van Meiden Magazines worden altijd opgedeeld in verschillende categorieën. Namelijk: Doen, Lezen, Puzzel en Test Jezelf. Bij de inhoudsopgave worden er dan ook 4 verschillende blokjes gegeven met allemaal een eigen naam van de eigen categorie. Zo kun makkelijk opzoeken waar je zin in hebt. Het zijn allemaal dingen die je goed bezig houden en die leuk zijn om te doen.

CosmoGirl Beachboek 2014
Normaal haal ik elke zomer alleen het Meiden Magazine Zomerboek, maar had ik toch zin om een beetje af te wisselen met andere zomerboeken. Vandaar dat ik nu het CosmoGirl Beachboek erbij heb gekocht. De voorkant vond ik al heel vrolijk en lekker druk. Toen ik erdoorheen bladerde kwam ik erachter dat de binnenkant ook zo vrolijk en lekker druk was. Zoveel inspiratie en bezigheden voor in de zomer! Super! Dit wordt denk ik mijn nummer 1 zomerboek van dit jaar. Leuk: Bloggers VeraCamilla, Misslipgloss, Teskuh, Kittehscupcakes, Beautygloss en Girl Power Platform staan er ook in.

Looking voor Alaska - John Green
Dit is geen zomerboek of magazine, nee, dit is een echt boek. Dit is het eerste boek wat ik heb gelezen van John Green, maar ik vind hem geweldig! Prachtig geschreven en het speelt zich af in de zomer. Het gaat over een jongen, Miles Pudge, die naar een soort kostschool gaat. Verder ga ik er niets over zeggen, want dan moet je het boek zelf maar lezen. Het leukst is natuurlijk in het Engels, maar er zijn ook Nederlandse vertalingen. Ikzelf lees hem in het Engels.

Vakantiedagboek
Dit is natuurlijk iets wat jullie niet hadden verwacht. Een vakantiedagboek. Dit houd je elke avond bezig, want elke avond schrijf je wat je dit dag hebt gedaan. Als je dat elke vakantie (ook al blijf je thuis) en elke reis doet kan je naar een paar jaar teruglezen wat voor een coole dingen je allemaal hebt gedaan in je vakanties. Een super leuk idee en ik ben er zelf ook mee begonnen. De rode op de foto is die van mij en ik heb hem voor volgens mij 1 euro nogiets gekocht bij de Action.

Ik wens iedereen een fijne vakantie en veel leesplezier!

Likes

Isa

Wat lezen jullie het liefst op vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten