woensdag 2 juli 2014

Paris Memories Kohl Oogpotlood

Dat gaat snel! Ik wist dat ik veel posts kon posten wanneer de vakantie begon, maar ik wist niet dat ik in Juli na 2 dagen al 2 posts online kon zetten! Maar dat even erbuiten, terug naar het echte onderwerp: Paris Memories Kohl Oogpotlood.


Ik heb hem gekocht bij de Big Bazar (waar ze dus ook A-merk make-up verkopen) en ik vind dat de verpakking er nog best goed uitziet! Ik zou daar eerder verwachten dat de verpakking helemaal verpest is en dat het product zelf een klompje modder is geworden. Bij deze was dat dus niet zo. Pluspunt!



Maar dat was natuurlijk niet de rede waarom ik hem kocht. Vrijdag is een schoolfeest bij mij op school en daar wou ik nog een goede eyeliner voor vinden. Toen ik deze zag bij de Big Bazar en hem swatchte vond ik de kleur geweldig! Zo mooi zwart! Hij maakte ook nog een heel makkelijk een lijntje. Thuis had ik geprobeerd een lijntje te maken boven mijn ogen en dat ging ook goed en mijn ogen zijn er niet door geirriteerd. Ik was ook heel blij dat hij nog niet gebruikt was (Er zat een plakbandje om het dopje). Ze hadden hem ook in het bruin en donkerblauw. Tenminste, dat is wat ik me nog kan herinneren, maar er waren nog meer.

Conclusie: Dit is dus een heel fijn oogpotlood en de moeite waard om te kopen.

Paris Memories Kohl Oogpotlood No.212 Black €0,99

Likes

Isa

Welke eyeliner of oogpotlood zouden jullie anderen aanraden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten