zondag 25 mei 2014

Blogger Love

Laatst keek ik op de blog van mijn vriendin, Julia Loves, en toen zag ik dat ze een heel leuke TAG had gedaan. Namelijk de 'Blogger Love' TAG.
Ik zal jullie niet te lang met een intro laten zitten, dus laten we beginnen met de vragen:

Wat was de eerste blog die je ooit tegenkwam?
De eerste blog die ik ooit tegenkwam was D is for dazzle van Diana. Ik hoorde een paar meisjes in mijn klas over haar praten, het klonk heel leuk dus ik nam een kijkje. In het begin vond ik artikels wel oke, maar nu ben ik echt verkocht! Ze schrijft op zo'n leuke manier, een manier waarvan je echt vrolijk wordt.

Favoriete beautyblogs?
Natuurlijk D is for dazzle. Maar ook Vera Camilla, Lotte Loves Beauty, Teskuh en Beautygloss. Ik vind het sowieso leuk om dingen te lezen over beauty en fashion, iedere beautyblogster schrijft op haar eigen manier. Ook de blogs van mijn vriendinnen (zie volgende vraag) vind ik leuk.

Beste blogvrienden?
Dat zijn er op dit moment nog maar een paar, ik ben ook nog niet zo lang bezig. Mijn blogvriendinnen zijn: Julia van Julia Loves en Quincy van Quincy's bakblog.

Noem een blog die je overhaalt dingen te kopen?
Eigenlijk doet elke blog dat wel, bijvoorbeeld: Ik ben nu, terwijl ik dit typ, een filmpje van Vera Camilla aan het kijken. Ze doet een unboxing van het merk MUA en ik krijg nu al de neiging om het te kopen!

Viijf blogs die iedereen zou moeten lezen en inspireren?
1. Julia Loves
2. D is for dazzle
3. Vera Camilla
4. Furtjuh
5. Teskuh

Favoriete manier om blogs te lezen?
Met mijn mobiel via bloglovin', met mijn mobiel via youtube, met m'n computer via sites.

Favoriete lay-out?
Die van D is for dazzle vind ik erg mooi, hij is vrij luchtig en met leuke kleuren. Ook die van Vera Camilla vind ik erg mooi, om dezelfde redenen als bij D is for dazzle.

Welke blogger zou een boek moeten schrijven?
Ik denk een boek het leukste word als Diana van D is for dazzle hem schrijft. Ze heeft zo'n soort schrijfstijl waardoor je door blijft lezen. Een super boek word dat!

Likes

Isa

Wie is jullie favoriete blogger/blogster?

1 opmerking: