maandag 19 mei 2014

Andrélon natuurlijk puur-haar opfrisser

Het is lang geleden dat ik een review heb gedaan! De laatste keer was 23 maart, vandaar dat ik vond dat het de hoogste tijd was om weer een review te doen.

Vandaag laat ik jullie de haar 'opfrisser' van de natuurlijk puur-lijn van Andrélon zien. Hij bevat geen siliconen, parabenen en kleurstoffen. Wel bevat hij natuurlijk groene thee extract en Vitamine C. Het is één van de nieuwere producten van Andrélon en bedoelt om tussen de wasbeurten door, even je haar op te frissen. Ik was benieuwd.


De verpakking ziet er ook 'natuurlijk' uit. Lichte kleuren, niet te dikke letters en een half doorschijnende verpakking. Ook zit er een duidelijke stikker op, dat hij nieuw is.

Dat was de verpakking, of course is de inhoud belangrijker dan dat, dus laten we daar mee verder gaan.



Voordat je de inhoud eruit pompt, moet je eerst schudden. Als je daarna pompt komt er een wit, schuimend product uit. Dit glibbert wel snel van je hand en verandert ook vrij snel weer in iets vloeibaars. De geur is vrij neutraal, maar met een klein zoet vleugje erdoorheen.


En dan nu, het gebruik. Ik volgde precies de gebruiksaanwijzingen op de achterkant van de verpakking en ik heb alle mogelijkheden die ze opnoemden geprobeerd. Dit is mijn mening:
Ik heb het gebruikt op zo'n dagje dat je even geen zin hebt om je haar te wassen. Mijn haar was dus van zichzelf al een beetje vettig, een mooi moment om dit product uit te proberen. Stap voor stap bracht het product aan in m'n haar. 5 minuutjes later was ik klaar en ben ik in de woonkamer samen met mijn moeder tv gaan kijken. Op een gegeven moment zei zij tegen mij: ''Isa, wat heb je toch vet haar! Moet je het niet even wassen?''. Ik vond het heel raar dat mijn moeder dat tegen mij zei, ook omdat ik natuurlijk dit nieuwe product had ingedaan. Ik liep naar de spiegel om te kijken hoe mijn haar er op dat moment uitzag. 1 woord: VER-SCHRIK-KE-LIJK! Het was wel duizend keer vetter dan het was voordat ik het product gebruikte. Mijn haar rook wel lekker fris, maar dat kon mij niet overhalen om naar mijn mening het product fijn te vinden in gebruik.


Andrélon natuurlijk puur-haar opfrisser €3,69

Pluspunten:
De verpakking sluit aan bij het thema: 'natuurlijk puur'.
De geur is fijn.
Het pompje werkt goed.

Minpunten:
Maakt je haar vetter dan het al was.
Het schuim is te vloeibaar.
Slecht resultaat voor een nieuw product.

Likes

Isa

Wat vinden jullie van de haar 'opfrisser' uit de natuurlijk puur-lijn van Andrélon?

2 opmerkingen:

  1. jammer dat die zo slecht is had beter verwacht van andrelon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik ook, maar ik heb van een vriendin gehoord dat haar opfrissers van de meeste merken erg slecht is. dus het is geen toeval

      Verwijderen