donderdag 20 februari 2014

Shoplog - H&M, Didi, Six, VanHaren

Hoi,

Sorry dat ik de laatste tijd niets heb geplaatst op mijn blog, maar ik had het druk met school en andere hobby's naast bloggen. Na dit artikel heb ik het hopelijk goedgemaakt, want...tromgeroffel... ik heb vandaag weer een shoplog voor jullie! Dit keer is hij wat langer dan de vorige shoplog. ENJOY!


Dit is een zeegroene tas van VanHaren met extra veel ruimte erin. Achterop heeft hij een vakje en in de tas 3 vakjes. Ik zocht al heel lang een nieuwe tas, ook vanwege die donderdagdeal.nl tas die een beetje saai begon te worden.



Dit is een armbandje van Six, hij is zilverkleurig met schattige vlindertjes, roze steentjes en nep-diamantjes eraan. Hij is echt 1 van de meest schattige armbandjes die ik ooit heb gezien.


Dit is een trui van H&M. Op de voorkant staat in witte letter 'FABULEUSE' en die tekst sprak me erg aan. Hij is van een stof gemaakt met allemaal kleine gaatjes erin, ik raad daarom aan om er toch even een t-shirt onder aan te doen, want anders is het vrij koud. De binnenkant van de capuchon is van t-shirtstof.


Dit is een zwarte spijkerbroek van H&M. Hij is high waist , skinny en met lange broekspijpen.


En als laatste iets waar ik nog steeds niet van weet wat ik ermee moet doen. Dit zijn roze servetjes van Didi met de tekst 'EAT MORE OF WHAT MAKES YOU HAPPY'. Ik vond ze gewoon te leuk om te laten liggen.

Nog vragen? Laat die dan in de reacties achter

Likes

Isa

Heb jij ooit wel eens iets gehad waarvan je niet wist wat je ermee zou gaan doen?

1 opmerking: