zondag 9 februari 2014

Most worn things TAG

Hey,

Omdat jullie mij nog niet zo goed kennen, heb ik vandaag een TAG, ‘Most worn things TAG’. Het zijn 10 vragen, veel plezier!

1.      Meest gedragen nagellak?
Ik heb veel nagellakjes die ik veel draag, maar eentje springt er toch tussen uit: ‘Wild lilac’ van Gosh. Het is zo’n mooie, intense kleur en Gosh nagellak is van goede kwaliteit.

2.     Meest gebruikt haarproduct?
‘Elnett Satin styling spray’ van L’Oréal Paris. Het is een hitte beschermende styling spray die je haar ook nog eens verstevigt. Plus, hij ruikt super lekker!

3.     Meest gedragen tas?
Eentje van donderdagdeal.nl, maar hij is ook verkrijgbaar bij de Intertoys. Daar kwam ik later pas achter. Hij is gemaakt van nep leer en de Engelse vlag staat erop. In de middelste streep van de vlag staat het woord ‘London’. Hij is vrij groot en er passen ook vrij veel spullen in.

4.     Meest gedragen schoenen?
Mijn bruine Timberlands. Ze zijn donkerbruin en hebben een stevig profiel aan de onderkant. Ze lopen super fijn en je hoeft ze niet lang in te lopen.

5.     Meest gedragen accessoires?
Een ketting van Six. Hij is lang met een klein balletje eraan. Er zitten koper-kleurige steentjes op het balletje.

6.     Meest gedragen kledingstuk?
Een zwart rokje van Bershka. Hij is daar niet meer te koop, want ik heb hem al best lang. Ondanks dat zit hij geweldig en blijft hij er goed uitzien.

7.     Meest gedragen foundation?
Geen. Ik draag geen foundation, alleen dagcrème.

8.     Meest gedragen blush/bronzer?
Een matte, maar toch een beetje shiny, bronzer. Ik heb hem ooit bij een magazine gekregen en hij is nu op. Het was een super fijne bronzer en hij bleef vrij goed zitten.

9.     Meest gedragen lip product?
‘Cherry me’ van Maybelline New York, uit hun lijn Babylips. Deze is zo romig en hij geeft een perfecte kleur af, rood-roze.

10.                        Meest gedragen mascara?
De ‘They’re Real’ mascara van Benefit. De kleur is zwart en hij geeft een goede krul en lengte aan je wimpers.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad.

Likes

Isa


Wat is jou meest gedragen kledingstuk?

2 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Ik draag momenteel enkele truien heel veel, vooral van de H&M, Primark en Forever21. Ik blijf het ook maar koud vinden.. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!
      Je hebt helemaal gelijk! Het is gewoon koud en dat is rede genoeg voor een leuke warme trui ;)
      X

      Verwijderen